Professore Aggregato di Storia della metafisica contemporanea

Paolo Valore is Tenured Senior Researcher and Professor of Contemporary Metaphysics at the University of Milan and formerly of Theoretical Philosophy at Polytechnic University of Milan and of Philosophy of social objects at University Bocconi in Milan, Italy. Fulbright Fellow at NYU (USA); Visiting Scholar at Columbia University (New York, USA), Rutgers University (New Jersey, USA) and at Complutense University of Madrid (Spain); Visiting Professor at the Higher School of Economics (Moscow, Russian Federation). He is P.I. of the research project OntoForMat.

Office

Sede dell’ufficio: Cortile Ghiacciaia, I piano
Telefono: tel: 02-503.12734
fax: 02-503.12528
E-mail: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.">Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.

Dipartimento di Filosofia
via Festa del Perdono 7